Múlt hétvégén rendezték meg az MNASZ OGB 1. fodulóját.
Pénteken egész nap gyors tudtam lenni a pályán.
Szombaton már a bérmotorokkal mentünk, amiből nekem sikerült egy gyengébbet kihúzni, ezáltal szombaton nagyon nem találtuk meg a tempót.
Az időmérőre sikerült összeraknom fejben is. A 3. körben utolértem az akkori csapattársamat, akit meg is előztem az egyes kanyarban. Következő kanyarban ő úgy gondolta, hogy féktávon nem fékez, ezáltal én elrepültem teljesen a gumifal mögé,(ezúton is gratulálok neki ehhez a sportszerűséghez) ahonnan nem tudtam már visszajönni, pedig még bőven hagytam a pályában időt.
Így a 3. pozíciót szereztem meg az időmérőn.
Pre-Final-ben a 3. helyről jó rajttal eljöttem a 2. pozícióban, és a következő körben feljöttem az első helyre. Ezután a 6. körben hátulról nagy erővel belémjöttek és mindkettőnket megelőzték. A 11. körben pedig bejött mellém és kiszorított a rázón túlra. Ekkor már a 6. helyre estem vissza, de a gumimat nagyon túlmelegítettem, mert folyamatosan lökdöstek féktávon. Innen már nem tudtam feljönni, de a pilóta aki nekem jött, kapott egy 5 másodperces büntetést amivel feljebb ugrottam egyet.
Final-ben 5. helyről megint jól jöttem el rajtnál és feljöttem a 3. helyre. Következő körben mégegyet előztem, így már a második pozícióra jöttem fel. Itt nem nagyon tudtam tartani a pozíciót a motorom hátrányaiból adódóan. Az ellenfelem a 7. körben megelőzött és pár kanyarral később leszakadt az ég, úgyhogy, egyből egy piros zászlóval félbeszakították a futamot. A verseny második felét már teljesen vizes pályán kellett teljesíteni, csak a motorproblémák miatt az egész mezőny megelőzött.
Itt is piroa zászlóval félbe kellett szakítani a futamot, mert annyira leszakadt az ég, ekkor a 6. helyen intettek le.
Super-Final-ben egy felszáradó pályán kellett versenyezni, ahol még az elején nagyon nem találtam a tempómat. A 7. kör körül felgyorsultam és a 6. helyről feljöttem a második pozícióig, de kaptam egy 5 másodperces büntetést. A spoilerem beesett, annak következtében, hogy egy lekörözött pilóta hirtelen lassított be előttem, így már nem tudtam elkerülni az egyenesben az ütközést. A jó tempómnak köszönhetően sikerült még a büntetéssel együtt is megtartani ezt a pozíciót.
Qualifying: 3.
Pre-Final: 5.
Final: 6.
Super-Final: 2.
Overall: 4.
Köszönöm szépen a Kun Motorsportnak és apukámnak az egész hétvégi munkájukat.